سوغاتی معروف کوش‌ آداسی

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”5206″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]کوش آداسی یکی از شهرهای بسیار دیدنی و ساحلی شهر ترکیه میباشد که طرفداران خاص خود را دارد. این شهر دارای هتل های لوکس برای گردشگران هست.

برای آشنایی با سوغاتی کوش آداسی این مطلب را دنبال کنید.

_ اشیا و ظروف سرامیکی و سفالی را در بیشتر مغازه‌های کوش‌آداسی، در رنگ‌های زیبا و متنوع می‌توانید بخرید. بیشتر گردشگران این ظروف را به عنوان هدیه و سوغاتی کوش آداسی می‌خرند.

_ مهره‌‌های چشم زخم در تمامی نقاط ترکیه رواج دارند. در کوش‌آداسی شما می‌توانید آن‌ها را به صورت زیورآلات قیمتی، وسایل تزئینی، … تهیه نمایید.

_ قهوه‌های معروف ترک و قهوه ‌جوش‌های مسی را که به جذوه معروف هستند را از هر فروشگاهی در کوش‌آداسی می‌توانید تهیه نمایید و به عنوان سوغاتی برای عزیزان خود ببرید.

_ گلیم هم یکی از سوغاتی‌های کوش‌آداسی است که بسیار زیبا و با ارزش است. این گلیم‌ها حاصل دست‌رنج هنرمندان بافنده‌ی ترکی است.

_ محصولات چرمی که به صورت کیف و کفش و حتی زیورآلات معمولا به فروش می‌رسند، از محبوب‌ترین سوغاتی‌ کوش آداسی هستند.

_ در خیابان‌های کوش‌آداسی بی‌شک با فروشگاه‎‌ها و مغازه‌های بسیاری روبرو خواهید شد که پر از ادویه‌های خوشبو و متنوع باشد. یکی از سوغاتی‌های این شهر ادویه است که جز محبوب‌ترین سوغاتی‌ها نیز می‌باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای ترکیه رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2Fantalia%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی