دلایلی که شما را به پرتغال می‌کشاند

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4054″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

دلایل سفر به کشور زیبای پرتغال

سفر به پرتغال از آن انتخاب های خاص زندگی است، رفتن به کشوری که زیبایی های خاص و بی نظیر خود را دارد. اروپا فقط به کشورهای فرانسه، ایتالیا و اسپانیا ختم نمی شود شما قرار است با یک کشور فوق العاده روبرو شوید. پرتغال !

لیسبون، پایتخت پرتغال از آن شهرهای دیدنی دنیا است کشوری که با قدم زدن در آن تا چشم کار می کنم معماری و بنای دیدنی می بینید.

ترامواها شگفت زده تان می کنند!
ترامواهای تاریخی که از قرن گذشته در مرکز شهر در حال حرکت بوده اند، زندگی در شهرهای مهم پرتغال را زیبا کرده اند. به ویژه در لیسبون! زمانی که این ترامواهای دوست داشتنی زردرنگ از تپه ها بالا و پائین می روند دوربینتان را فراموش نکنید. با اینکه تراموا سواری در خیلی از شهرهای دنیا هیجان انگیز است اما شاید کمی در لیسبون طولانی و خسته کننده شود. بستگی به خودتان دارد، به هر حال یک بار سوار شدنش به یاد ماندنی می شود.

قهوه دوست دارد؟! به جای خوبی آمده‌اید!
کافیست اهل قهوه خوری باشید، عاشق این کشور خواهید شد. شاید کلمه «بهترین» خیلی بزرگ باشد اما باید بگوئیم بدون شک قهوه های فوق العاده ای در انتظارتان است.

ماهی های لذیذ و خوشمزه
گیاهخواران می توانند این یک مورد را نادیده بگیرند. بیش از ۸۰۰ کیلومتر ساحل در پرتغال هست که این یعنی بزرگ ترین منطقه ماهیگیری در اروپا و قیمت های ارزان! پرتغال یکی از ماهی دوست ترین مناطقی است که تا به حال دیده اید در اینجا، دورادا، ساردین و روبالو ماهی های خوشمزه ای هستند که امتحانشان را پیشنهاد می کنیم.

بهترین هوای اروپا
زمستان های ملایم با درجه دمایی که به ندرت به کمتر از ۵ درجه در امتداد ساحل می رسد و تابستان های گرم که با نسیم اقیانوس اطلس خنک می شود؛ این ها ویژگی های آب و هوایی پرتغال هستند. پرتغال بیشترین تعداد ساعات تابش نور آفتاب در اروپا را دارد

بهترین مکان برای یاد گرفتن موج سواری!
اگر به موج سواری علاقمند هستید، موج های وحشی اقیانوس اطلس، آب و هوای ملایم، جمعیت عظیم موج سواران و کمپ های موج سواری برای شما اغواکننده هستند. نازار، پنیچ، اریسریا و تمام ساحل آلنتجو همگی مکان هایی عالی برای موج سواری در پرتغال هستند.

طبیعت گردی!
با سفر به پرتغال شما به طبیعت منحصر به فردی سفر کرده اید. دریاچه های خیره کننده، کوه ها و صخره ها در جزایر آتشفشانی بدون شک شما را عاشق این سفر می کنند.

مردم به شما مثل دوستان واقعی خوشامد می گویند
پرتغالی ها مردمی بسیار خوب و دوستانه هستند. آنها بیشتر تلاششان را می کنند تا شما احساس راحتی کنید و این موضوع هر چقدر به سمت شمال این کشور بروید بیشتر و بیشتر می شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تور گروهی پرتغال رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%25BE%25D8%25B1%25D8%25AA%25D8%25BA%25D8%25A7%25D9%2584-2%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی