بازاریابی محتوا – An Overview

فیلم آموزش تولید محتوا برای سئوی سایت و بازاریابی دیجیتال کلیک کنید

با استفاده از بارش فکری، برنامه بازاریابی محتوای خود را ایجاد کنید.

همچنین بازاریابی محتوایی را روشی برای پیوند دادن مخاطبان هدف با کسب‌وکار به وسیله ایجاد محتوای با ارزش معرفی می‌کند.

این کتاب اثر جو پلیتسی و ترجمه سجاد خزایی و مریم نجفی است و به ارائه روش‌هایی برای فروش بیشتر با تبلیغات و بازاریابی کمتر می‌پردازد.

بازاریابی محتوایی هزینه کمتری دارد ولی تاثیر آن در دراز مدت دیده می‌شود. در حالی که هزینه‌های تبلیغات بالاست.

برای اعتبار دادن به تحلیل خود، داده‌های خام را نیز در اختیار افراد بگذارید تا بتوانند خودشان تحلیل کنند.

با انتشار مطالب مفید برای مخاطبان، آگاهی از برند افزایش می‌یابد و به دلیل ایجاد رابطه و جلب اعتماد افراد، ترجیح برند نیز افزایش می‌یابد.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی قوی، اطلاعات موردنیاز مخاطبان را فراهم می‌کند.

مطالب وبلاگ، پادکست، مقالات آموزشی، ویدیو، محتوای سرگرم کننده، وبینار، ارائه دانلود نرم‌افزار، ارائه دوره تست رایگان ۳۰ روزه و کتاب الکترونیک نمونه‌هایی از بازاریابی محتوا هستند.

برگشت مخاطبان و مشتریان برای هر کسب و کاری یک سود بزرگ است. مردم نیز اصولا دوباره به سایت‌هایی سر می‌زنند که می‌شناسند، به آنها اعتماد دارند و می‌دانند همیشه یک محتوای جذاب انتظارشان را می‌کشد.

مدیریت محتوا: از آنجایی‌که نباید چرخ را دوباره اختراع کرد، بهتر است به جای تولید محتوا، از محتوای موجود در منابع معتبر استفاده کنید و دیدگاه خود را درباره آن مطلب بیان کنید.

با صرف زمان و پول و ایجاد یک محتوای اصیل و با کیفیت در واقع قصد دارید نهایت استفاده را از آن ببرید. باید اطمینان حاصل کنید که محتوا به‌روز است چراکه محتوای قدیمی به اعتبار برند شما آسیب می‌زند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گفتیم بازاریابی محتوا سال‌ها قدمت داشته است اما این اصطلاح مدتی است که باب شده و این سبک از بازاریابی جدیدا اهمیت پیدا کرده است اما چرا؟ چه دلایلی باعث شده است که متخصصان به اهمیت بازاریابی محتوایی پی ببرند؟ در ادامه چند دلیل مهم را برای شما بیان می‌کنیم.

In case you loved this article and you wish to receive much more information regarding {انواع گوشی و تبلت i implore you to visit the web site.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی