استقبال گسترده از غرفه هلدینگ رهاسیر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران!

غرفه هلدینگ رهاسیر در هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با استقبال چشمگیر مخاطبان روبرو شد. این شرکت در غرفه خود، ضمن ارائه خدمات و دستاوردهای اخیر خود، به معرفی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری پرداخت.

بازدید شخصیت‌های برجسته عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری از غرفه هلدینگ رهاسیر از دیگر نکات قابل توجه این دوره از نمایشگاه بود. چهره‌های شناخته شده‌ای نظیر محسن مبارکی معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات، جمشید جهان‌زاده بازیگر مطرح سینما و تلویزیون، محمدرضا حیاتی مجری و گوینده خبر پیشکسوت، دکتر طلایی مدیرعامل صندوق توسعه و احیا اماکن تاریخی، سونیا پوریامین، نیما کرمی، زهرا شاهین فر، مجید بهره مند اعضای کانون مجریان و رسانه‌های دیداری و امیرهوشنگ بابامرادی رئیس دایره فرهنگ و گردشگری منطقه آزاد اروند با حضور در غرفه رها سیر، از نزدیک با فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت آشنا شدند.
حضور پررنگ رهاسیر در نمایشگاه گردشگری تهران، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به توسعه صنعت گردشگری کشور و ارائه خدمات نوین به گردشگران است. رهاسیر با اتکا به تجارب و تخصص خود، در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، سهم قابل توجهی در رونق صنعت گردشگری ایران ایفا کند.

 

منبع خبر:

استقبال گسترده از غرفه هلدینگ رهاسیر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی