بازار شناور بانکوک تایلند

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”3699″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]بازار شناور بانکوک تایلند

یکی از جالب ترین و شاید نادر ترین دیدنی های تایلند و بازارهای محلی و مراکز خرید تایلند  ، بازار شناور بانکوک است ، جایی که روزانه صدها دست فروش با قایقهای خود به این محل می آیند تا اجناس خود را برای فروش عرضه کنند.

 

بازار روی آب بانکوک  یکی از بهترین  دیدنی های بانکوک می باشد که همیشه مملو از فروشندگان و خریدارانی است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش میوه و سبزی و غذاهای محلی هستند. یکی از تجربه های جالب برای یک گردشگر خارجی این است که با خرید و فروش کالا، به شیوه ی سنتی در بازار شناور تایلند آشنا می شود.

 

شما در این محل دنیایی از رنگهای متفاوت را در قایقها , لباسها و میوه ها و سبزی های آنها مشاهده می کنید. این بازار یکی از مراکز خرید بانکوک به شمار می رود که در80 کیلومتری جنوب‌غربی بانکوک، روی رودخانه ی اصلی شهر ، واقع شده است و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک چوبی به فروش می رسانند.

 

سرگرمی مورد علاقه ی گردشگران به ویژه ایرانی ها که سنت سوغاتی آوردن از سفر را دارند ، خرید کردن در چنین بازار هایی می باشد.اما بازاری که روی آب باشد،خودش جذابیت خرید را دوچندان بکند. قطعا سوغاتی که از روی آب بخرید، ارزش دوچندانی برای آشنایان و فامیل شما خواهد داشت.

 

هر روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب عرضه می کنند، پس بهتر است صبح زود برای بازدید به این مکان بروید.

 

این کانال آب که در سال ۱۸۶۸ به دستور پادشاه رامای چهارم برای سهولت در سفرهای آبی بین شهری ساخته شده است، محلی کم نظیر و هیجان انگیز برای گردشگران به شمار می رود که به راحتی می توانند با کرایه ی قایق از این بازار جالب دیدن فرمایند .

 

بعد از یک روز شلوغ و خاطره انگیز برای تکمیل یک سفر خوب می توانید گشت و گذار در ونیز تایلند را  با سوار شدن به قایق ها و کشتی های تفریحی که روی رودخانه چائوپرایا (Chao Praya) در حرکت هستند ، تجربه کنید.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای تایلند رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25d8%25aa%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2584%25d9%2586%25d8%25af%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی