وسایلی که نباید با خودتان به سفر ببرید

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4351″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

۵ وسیله ای که در طول سفر هرگز نیاز نخواهید داشت

احتمالاً‌ متون مختلفی در مورد وسایل و یا ابزار مورد نیاز در سفر خوانده اید. ولی احتمال اینکه مطالبی در مورد اینکه چه وسایلی را در طول سفر نیاز نخواهید داشت و نیازی نیست همراه با خود ببرید نخوانده باشید. بنابراین لیستی از وسایل غیرضروری در سفر که به آن ها نیاز نخواهید داشت و یا اینکه برای شما دردسر به همراه خواهند داشت را معرفی کنیم.

جواهرات گران قیمت

حتی اگر با کشتی های پنج ستاره کروز سفر میکنید،‌ جواهرات خودتان را به همراه نبرید. جواهرات گران قیمت به هرحال چشمگیر هستند و احتمال اینکه کسی به شما دستبرد بزند را بیشتر می کنند. در طول سفر مهم لذت بردن از مقصد و جاذبه ها است، بنابراین توصیه میکنیم حتی حقله ی ازدواج خودتان را هم (اگر فانتزی و گران قیمت است) نبرید. در محیط های شهری و شلوغ حقله خود رو برعکس در دستتان بگذارید تا نگین وسط آن رو به دست خودتان باشد و نمود بیرونی نداشته باشد. اگر به بردن جواهرات اصرار دارید، آن ها را داخل کیف بگذارید و با خود به داخل هواپیما ببرید. هرگز جواهرات را داخل وسایلی نگذارید که به قسمت بارها می‌فرستید. یکی دیگر از توصیه های ما این است که به محض رسیدن به شهر مورد نظر، جواهرات خود را به بخش های نگهدارای امانات بانک ها و یا هتل که بسیار امن هستند بسپارید.

اتو مسافرتی

هیچکس دوست ندارد که لباس های چروک بپوشد،‌ ولی مطمئن باشید در هر هتلی که می روید،‌ به اتو دسترسی خواهید داشت. و اگر هم اتو نداشته باشند، مانند کشتی های کروز، چون اتو را خطرناک و آتش زا می‌دانند، راه دیگری برای صاف کردن لباس های شما خواهند داشت. یکی از توصیه های ما برای وقتی که اتو ندارید این است که وقتی میخواهید دوش آب داغ بگیرید، لباس هایتان را در حمام آویزان کنید. گرمای محیط و بخار آب موجود در هوا چروک های لباس شما را از بین می‌برند. راهکار بهتر این است که لباس های بدون نیاز به اتو را با خود به سفر ببرید. جنس خیلی از پارچه ها طوری است که احتیاجی به اتو شدن ندارند و این کار شما را بسیار آسان تر خواهد کرد.
وسایل و ابزارهای الکترونیکی جدید
این روزها اکثر افراد گوشی،‌ تبلت، لپ تاپ، کتاب‌خوان الکترونیکی و … دارند. اما آیا واقعا در حین سفر به همه ی این ابزار احتیاج دارید؟ سعی کنید تا حد امکان دستگاه ها را به هم متصل کنید و دستگاه های غیرضروری را در منزل بگذارید و با خود به سفر نبرید. برای مثال، میتوانید برنامه‌ی Kindle را روی آی‌پد خود نصب کنید تا دیگری نیازی نباشد برای خواندن کتاب دستگاه Kindle را با خودتان ببرید. بنابراین، متعلقات این دستگاه، مثل شارژ، آن را هم دیگر نیازی نیست ببرید.

شامپو، حالت دهنده و لوسیون بدن

قطعاً‌ همه ی ما شامپو، حالت دهنده و یا لوسیونی که استفاده می کنیم را دوست داریم. ولی واقعا دلیلی ندارد که همه ی آن ها را در سفر همراه خودمان ببریم و حجم زیادی از چمدان خودمان را اشغال کنند. مطمئن باشید در طول سفر به هرجایی برای اقامت بروید، این ها را خواهند داشت. البته مگر اینکه قصد اردو زدن و یا رفتن به هاستل را داشته باشید. اگر هم برند مواد شوینده برایتان مهم است و فقط برند مورد علاقه ی خودتان را می خواهید، وقتی به مقصد رسیدید، می‌ توانید به یک داروخانه و یا مغازه بروید و آن ها را خریداری کنید.

سشوار

یکی دیگر از وسایل غیرضروری در سفر، سشوار است. پس حتی در مورد بردن سشوار فکر هم نکنید. چه به هتل بروید، چه خانه اجاره کنید و چه با کشتی سفر کنید، دسترسی به سشوار خواهید داشت. پس نیازی نیست در چمدان خود سشوار هم قرار بدهید تا فضای زیادی را بی دلیل اشغال کند و به وزن بار شما هم بیفزاید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی