شعار کشورهای آسیایی

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4255″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]یکی از موضوعات مهم در بخش صنعت گردشگری هر کشوری این است که بتواند شعار تبلیغاتی مناسب و کاملی را برای تبلیغ گردشگری خود انتخاب کند. بعضی اوقات این شعارها خیلی جالب هستند، در ادامه تعدادی از کشورهای قاره آسیا را معرفی مختصری کرده و شعارهای گردشگری آنها را با هم مرور کنیم:

روسیه

روسیه کشوری در منطقه اوراسیا است که از نظر مساحت، بزرگترین کشور دنیا محسوب می شود و بیشتر از یک هشتم منطقه ی  قابل سکونت دنیا را تشکیل داده است و با ۱۴۴ میلیون نفر جمعیت، نهمین کشور پر جمعیت دنیا محسوب می شود. بخش اروپایی این کشور بیشتر از بخش آسیایی آن قابل سکونت است بطوریکه حدود ۷۷ درصد جمعیت این کشور در بخش اروپایی آن مستقر شده اند.

شعار گردشگری روسیه: روسیه ی خودتان را آشکار کنید

چین

جمهوری خلق چین در شرق قاره ی  آسیا قرار گرفته است و با جمعیت ۱٫۳۸۱ بیلیون نفر، پر جمعیت ترین کشور دنیا محسوب می شود. پایتخت این کشور بیجینگ نام دارد و چند سالی است به یک قطب اقتصادی بسیار قدرتمند در آسیا تبدیل شده است.

شعار گردشگری چین: چین هرگز مانند قبل نخواهد بود!

ژاپن

ژاپن، کشوری جزیره ای در شرق آسیا است که در اقیانوس آرام و در شرق دریای چین قرار گرفته است. کشور ژاپن از ۶۸۵۲ جزیره تشکیل شده است و جمعیت ۱۲۷ میلیونی آن، این کشور را به دهمین کشور بزرگ دنیا تبدیل کرده است. پایتخت این کشور، توکیو نام دارد و تقریبا ۹٫۱ میلیون نفر از جمعیت این کشور، در توکیو زندگی می کند.

شعار گردشگری ژاپن: کشفیات بی پایان

هند

هند کشوری شگفت انگیز در جنوب آسیا است که از نظر مساحت، هفتمین کشور بزرگ دنیا هم هست و با جمعیت ۱٫۲ بیلیون نفری اش، بزرگترین کشور دنیا محسوب می شود. هند یکی از خارق العاده ترین کشورهای دنیا از لحاظ دیدنی های بیشمار و فرهنگ بسیار بی نظیری که دارد، است.

شعار گردشگری هند: هند غیر منتظره!

ترکیه

شاید بهترین تعریفی که از ترکیه بتوان داشت، این است ترکیه کشوری بین قاره ای است که بخشی از آن در قاره آسیا و بخش دیگر در قاره اروپا قرار گرفته است. ترکیه یک کشور دموکراتیک و سکولار با جمهوری پارلمانی است که فرهنگ بسیار غنی ای دارد. پایتخت این کشور آنکارا است اما قطعا بزرگترین، شناخته شده ترین، پر جاذبه ترین و معروفترین شهر آن استانبول است.

شعار گردشگری ترکیه: مهمان ما باشید!

ارمنستان

ارمنستان (جمهوری ارمنستان) کشوری در جنوب قفقاز و در منطقه ی اوراسیا است که در غرب آسیا قرار گرفته است.

شعار گردشگری ارمنستان: از ارمنستان دیدن کنید، جای زیباییست

گرجستان

گرجستان کشوری در منطقه ی قفقاز و شاهراه آسیای غربی و اروپای شرقی است که از غرب بوسیله ی دریای سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرقی با آذربایجان احاطه شده است. پایتخت این کشور تفلیس لست که چند سالی است به یکی از مقصدهای گردشگری مورد توجه ایرانیان عزیز تبدیل شده است.

شعار گردشگری گرجستان: بهترین لحظات زندگی تان را تجربه کنید![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25AD%25D8%25B8%25D9%2587-%25D8%25A2%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی