سفر کم هزینه به استانبول

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4289″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

سفر کم هرینه به استانبول

یکی از بهترین فصل ها برای سفر به استانبول بدون شک فصل پاییز است. با توجه به شروع پاییز قصد داریم مواردی که برای یک سفرکم هزینه به استانبول می شود رعایت کرد را نام ببریم تا بتوانید سفر کم هزینه به استانبول داشته باشید.

راه های زمینی و هوایی استانبول

برای سفر کم هزینه به استانبول راه های زیادی وجود دارد و دلیل آن هم نزدیک بودن این کشور به مرزهای ایران است. از همین رو شما می توانید هم از طریق زمینی و هم از خطوط هوایی به ترکیه و شهر استانبول دسترسی داشته باشید.

اگر تصمیم داشته باشید که از راه زمینی به سمت ترکیه بروید باید بدانید که تقریبا شما 3 روز در راه خواهید بود.

مسیری که باید با اتوبوس به سمت استانبول بروید به این ترتیب است که باید از ترمینال غرب در تهران به سمت ترمینال تبریز و از آنجا به مقصد استانبول حرکت کنید.

پیشنهاد ما این است که گزینه صرفه جویی را از قسمت رفتن و برگشتتان در سفر ارزان به استانبول حذف کنید و با هواپیما خودتان را به این کشور برسانید چون هم قیمت بلیط هواپیما برای ترکیه مناسب تر از کشورهای دیگر هست و هم انرژی کمتری از شما صرف رفت و آمد میشود.

 

بهترین زمان برای سفر کم هرینه به استانبول

به طور معمول اگر بخواهید به این شهر بروید بهترین زمان فصل های بهار و پاییز است. هزینه ی اقامت هتل ها در این فصل به شدت کاهش می یابد و شما می توانید همان هزینه ای که برای هتل 3 ستاره در بهار و پاییز پرداخت کردید را برای یک هتل ۵ ستاره بپردازید.

لازم به ذکر است که در طول ماه های آذر و بهمن هوای این شهر سرد می شود و باید انتظار برف و باران را هم داشته باشید؛ پس اگر خواستید در این فصل ها به استانبول بروید حتما لباس گرم و چتر همراه خودتان داشته باشید.

 

اقامت سفر کم هرینه به استانبول

شما اگر می خواهید که اقامتی مقرون به صرفه داشته باشید باید قید امکانات فوق العاده و اتاق های تمیز هتل ها را بزنید و در شرایطی معمولی که اغلب مسافرخانه ها یا هتل های ۲ الی ۳ ستاره دارند اقامت داشته باشید. فراموش نکنید که در بحث اقامت در هتل، هتل های دو تخته و سه تخته از هتل های یک تخته (به اصطلاح سینگل) بسیار ارزان تر هستند. پس اگر گروهی سفر کنید هزینه ی سفر شما تقسیم میشود.

یکی دیگر از راه هایی که برای اقامت ارزان در استانبول می توانید در نظر داشته باشید و بسیار مهم است این است که هتل را بسیار زودتر رزرو کنید.

همچنین اگر با مسافت هتل نسبت به مرکز شهر مشکلی ندارید هر چه هتل دورتر از مرکز شهر شما باشد هزینه ی کمتری را بابت رزرو هتل می توانید پرداخت کنید.

 

کاهش هزینه ها با استانبول کارت

این کارت ها را در کیوسک های سرتاسر استانبول خریداری کنید، در ورودی ایستگاه مترو و یا فرودگاه می توانید کارت خود را شارژ کنید.

از جمله امکاناتی که این کارت در اختیار مسافران می گذارد، شامل:

– اینترنت رایگان در سطح شهر

– راهنمای شبانه ‌روزی به صورت آنلاین

– سرویس رایگان از فرودگاه به محل اقامت

– تجربه‌ ی رایگان تفریحاتی که برای کارت تعریف شده

– حمل و نقل رایگان یا همراه با تخفیف فوق العاده در سطح شهر

– بازدید رایگان از جاذبه ‌ها و موزه هایی که برای کارت تعریف شده

رستوران های ارزان قیمت در استانبول

هزینه های غذا ،بیشترین هزینه را بعد از اقامت در بر میگیرند.

برای این پیدا کردن رستوران های ارزان تنها کافیست که از محلی های استانبول بپرسید که رستوران های ارزان قیمت شهر کجا هستند حتما به شما آن ها را معرفی خواهند کرد. علاوه بر این ما هم به چند رستوران ارزان قیمت در مطلب سفر ارزان به استانبول اشاره خواهیم کرد.

1 – رستوران حسین کوفته | Kofteci Huseyin

در این رستورانی میتوانید فقط کوفته های ترکی میل را در وعده های نهار و شام میل کنید. همه روزه هم از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۶ این رستوران باز است.

آدرس: Taksim Mah. Istiklal Cad. Kurabiye Sok. No:۱۴ Beyoglu | Taksim, Istanbul, Turkey

2- رستوران سیناس گالاتا | Sinas Galata

دیگر رستوران مهمی که در این شهر می توانید برای اینکه در هزینه های خودتان کاهش ایجاد کنید به آن بروید رستوران سیناس گالاتا است. این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب باز است و انواع غذاهای محلی، ترکی و گیاهی را می توانید در آن میل کنید.

آدرس: Sahkulu Mahallesi, Galip Dede Caddesi, Yoruk Cikmazi, No:۱B, Istanbul ۳۴۴۲۱, Turkey

 

تعدادی از تفریحات رایگان در استانبول!

موزه مدرن استانبول | Istanbul Modern

موزه نقاشی و مجسمه سازی استانبول ترکیه | The Museum of Painting and Sculpture

موزه پرا استانبول | Pera Museum

سالت گالاتا استانبول | Salt Galata

گالری هنر استانبول در خیابان استقلال | Art Galleries on İstiklal Street

گشت و گذار در بالات استانبول | Balat

مسجد زیرک استانبول | Zeyrek Mosque

فراموش نکنید که در روز های خاصی از هفته بازدید از موزه های استانبول رایگان است، از تفریحات رایگان استانبول ترکیه لذت ببرید.

 

مراکز خرید ارزان قیمت در استانبول

برای خرید، سعی کنید به فروشگاه های اوت لت مراجعه کنید.

اوت لت (Outlet) حراجی هایی هستند که شما می توانید اجناس مورد نیازتان را در پایین ترین رنج قیمت خریداری نمایید. ما در ادامه به چند اوت لت در شهر استانبول اشاره می کنیم که شما می توانید برای خرید لوازم مورد نیاز و سوغاتی هایتان از آنها استفاده کنید.

اوت‌لت ویا پورت

وب سایت: www.viaport.com.tr

آدرس: Yenişehir Mah., Dedepaşa Cad. No:19, 34912 Pendik/İstanbul, Turkey


اوت‌لت فکس سیتی

آدرس: Köyaltı Mevkii Merkez Mahallesi, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Yenibosna/Bahçelievler/İstanbul, Turkey


اوت‌لت آسیا

آدرس: Necip Fazıl, 34773 Ümraniye، ترکیه، استانبول


اوت‌لت ایرپورت

آدرس: Ataköy 7-8-9-10, E-5 Karayolu, 34149 Bahçelievler/Bakırköy[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای ترکیه رهاسیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2F%25D8%25A7%25D8%25B3%25D8%25AA%25D8%25A7%25D9%2586%25D8%25A8%25D9%2588%25D9%2584%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی