جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا (Sandland)

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4260″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

ترکیه یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است و سالانه مسافران زیادی برای دیدن جاذبه های تاریخی و طبیعی و همچنین خرید و تفریح به این کشور سفر می کنند . هر ساله در این کشور فستیوال هایی برگزار می گردد که مورد علاقه گردشگران بوده و گاهی زمان برگزاری این جشنواره ها بر زمان سفر گردشگران تاثیر می گذارد . یکی از این جشنواره ها ، فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا (Antalya Sand Sculpture Festival) است که طرفداران زیادی دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این فستیوال با ما همراه باشید .

 جشنواره بین المللی مجسمه های شنی در آنتالیا

فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا یکی از معروف ترین جشنواره های ترکیه است که هر دوره با موضوعی متفاوت از دوره های قبل در لارای آنتالیا برگزار می گردد . در جشنواره مجسمه های شنی هنرمندانی از اقصی نقاط دنیا سازه های شنی خود را به نمایش گذاشته و باعث حیرت بازدیدکنندگان می شوند . سرزمین شنی آنتالیا (Antalya Sandland) که از جاذبه های گردشگری ترکیه می باشد حدود 10 هزار متر مربع وسعت دارد و همواره فستیوال های برگزار شده در این منطقه از نظر مساحت ، حجم و اندازه مجسمه ها از بزرگترین ها در جهان می باشد .

برگزار کننده جشنواره بین المللی مجسمه های شنی آنتالیا سازمان آثار طراحی جهانی است و هر ساله به سبب تکراری نبودن طرح ها و مجسمه ها موضوعات متفاوتی از سوی این سازمان برای مسابقه انتخاب می گردد . به طور مثال این جشنواره در دوره های قبل به بازسازی فیلم های هالیوودی و امپراتوری ها اختصاص یافته بود . در این جشنواره ده هزار تن شن تبدیل به مجسمه های شنی با شکوهی با موضوعات مختلف می شوند که بسیار جذاب و دیدنی هستند . توجه داشته باشید که سازه های شنی تنها با آب و شن ساخته می شوند و در ساختن آنها از هیچ گونه مواد نگهدارنده ای استفاده نمی گردد .

در سرزمین شنی لارای آنتالیا علاقه مندان علاوه بر دیدن مجسمه های هنرمندان کشورهای مختلف می توانند در این مکان به عنوان یکی از تفریحات آنتالیا توانایی ها و خلاقیتشان را به نمایش بگذارند و با شرکت در کلاس های آموزشی نحوه ساختن سازه های شنی را فرا گیرند . همانگونه که بیان شد این جشنواره یکی از بزرگترین فستیوال های شنی در دنیا است و سالانه هزاران گردشگر از این فستیوال به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا دیدن می کنند .

در طول شب ها ، سیستم نورپردازی LED ، فضای رنگارنگ و باشکوهی را به این محیط نمایشگاهی می بخشد که بسیار زیبا و دیدنی است . علاوه بر این ، بازدیدکنندگان می توانند شب ها با سیستم پخش سینمایی ، مستندهای جشنواره و در تمام طول شب نمایش نقشه کشی تصویری را نیز تماشا کنند .

زمان برگزاری جشنواره سرزمین شنی آنتالیا

فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا که توسط وزارت فرهنگ و گردشگری جمهوری ترکیه ، شهرداری آنتالیا ، بنیاد توسعه آنتالیا ، انجمن روزنامه نگاران و خیلی سازمان های دیگر حمایت می شود در سال 1396 با موضوع عجایب هفتگانه جهان و اسطوره شناسی از 11 اردیبهشت تا 24 آبان برقرار است و علاقه مندان در زمان برگزاری این جشنواره هر روز می توانند به ساحل لارا مراجعه نموده و سازه های شنی هنرمندان مختلف را از نزدیک ببینند .

موضوع جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا 2017 :

امسال موضوع هشتمین فستیوال مجسمه های شنی آنتالیا عبارتست از: “عجایب هفتگانه جهان و اسطوره شناسی”

آیا این مجسمه های شنی پیش از برگزاری این جشنواره در نمایشگاه های دیگری ساخته شده اند؟

نه! این مجسمه ها مخصوص جشنواره مجسمه های شنی آنتالیا طراحی و ساخته شده اند. این مجسمه های شنی در نوع خود بی نظیر هستند و هیچ جای دیگری به نمایش گذاشته نخواهند شد، پس اگر تماشای آنها را از دست بدهید، فرصت بزرگی را از دست خواهید داد!

مکان برگزاری جشنواره:

– Güzeloba Mah
– ساحل لارا
– ساحل عمومی Lara Birlik Halk Plajı (Sera Hotel İle PTT Kampı Arası)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای ترکیه رهاسیر” color=”success” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25D8%25A2%25D9%2586%25D8%25AA%25D8%25A7%25D9%2584%25DB%258C%25D8%25A7%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی