جشنواره خرید تایلند

جشنواره خرید تایلند از جمله جشنواره های ویژه تایلند می باشد که همه ساله در تایلند برگزار می گردد و سیل عظیمی را به سمت خود می کشاند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 400 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد و خریدان می توانند از تخفیف های 100 تا 800 درصدی فروشگاه ها بهره مند گردند.

در جشنواره خرید تایلند می توان انواع لباس ها، جواهرات و وسایل الکتریکی را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب تهیه نمود. در جشنواره خرید تایلند فروشگاه های بسیاری شرکت می کنند؛ از مراکز خرید بزرگ بانکوک گرفته تا مغازه های کوچک محلی.

تخفیف هایی که فروشگاه ها برای اجناسشان درنظر می گیرند متفاوت است، این تخفیف ها از 10 تا 80 درصد متغیر می باشند. مقامات گردشگری تایلند با همکاری با سایر صنایع گردشگری خود نظیر مراکز خرید، ایرلاین ها، هتل ها، دفاتر گردشگری، فروشگاه های بدون عوارض، مالیات و گمرکی (دیوتی فری)، فروشگاه های اجناس لوکس، باشگاه های گلف و اسپاها، جشنواره خرید تایلند را در جایی برگزار خواهند کرد که فروشندگان، بهترین اجناس و مناسبترین تخفیف را ارائه دهند.

 

در جشنواره خرید تایلند بازدیدکنندگان می توانند علاوه بر خرید، از سایر برنامه های جانبی این فستیوال نیز لذت ببرند. جشنواره خرید تایلند با بیش از 4000 غرفه خرید و با تنوع اجناس ارائه شده برگزار می گردد. برندهای معروف پوشاک در طول برگزاری این فستیوال، کل فروشگاه ها را به مراکز فروش محصولات خود تبدیل می کنند و با ارائه تخفیف های 10 تا 800 درصدی به شدت مورد استقبال قرار می گیرند.

 

نشان اصلی جشنواره خرید تایلند، علامت کیف قرمز می باشد و در واقع فروشگاه هایی که این علامت را بر روی ورودی خود نصب نمودند، جز غرفه داران این جشنواره محسوب می گردند و تخفیفات ویژه ای برای خریداران خود در نظر گرفتند.

 

جشنواره خرید تایلند 2017 در تاریخ 15 جون تا 15 آگوست 2017 (26 خرداد الی 25 مرداد 96) در بانکوک تایلند برگزار می گردد.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی