آشنایی با سنگاپور

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”4879″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]

یکی از جالب ترین نکاتی که نخست باید درباره سنگاپور بدانید، آن است که این نام همزمان برای این کشور و پایتختش استفاده می شود و تشخیص این دو ناحیه از یک دیگر قدری دشوار است، چرا که این دو از نظر وسعت چندان تفاوتی ندارند.

بنابراین هنگامی که می خواهیم با سنگاپور آشنا شویم، همزان اطلاعاتی درباره این کشور به دست می آوریم. سنگاپور کوچک ترین کشور در جنوب شرقی آسیاست و ثروتمند ترین و گرانترین کشور دنیا نیز محسوب می شود. اگر به لیست گران ترین شهرهای دنیا نگاهی بیندازید، در چند سال اخیر نام سنگاپور را در راس آن خواهید دید. بنابراین وقتی عزم سفر به این شهر می کنید، باید هزینه زیادی را برای سفر و گشت و گذار و اقامت در این مقصد لوکسکنار بگذارید. سنگاپور که در واقع کشوری جزیره ای است، درست در جنوب مالزیقرار دارد و همین موضوع باعث می شود که از این کشور و پایتخت آن، شهر کوالالامپور دسترسی خوبی به سنگاپور وجود داشته باشد. دیگر همسایه سنگاپور،کشور اندونزی است که در جنوب و جنوب غربی سنگاپور قرار دارد.

جالب است بدانید سنگاپور در دنیا به عنوان مرکز تجارت جهانی، اقتصادی و حمل و نقل شناخته می شود و بالاترین شاخص های تحصیلات، سلامتی، طول عمر، کیفیت زندگی، امنیت شخصی و خانگی را داراست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی