نکات خواندنی برای یک سفر حرفه ای

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”4689″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]

نکات خواندنی برای یک سفر حرفه ای

– در مهمان ‌سراها اقامت کنید. آنها ارزان هستند و افراد خیلی زیادی را در آنها خواهید دید!
– پیش از سفر، برای دیدن افراد محلی، از شبکه اجتماعی یا از وب ‌سایت ‌های مهمانپذیری و نیز اقتصاد مشارکتی که از منابع آنلاین برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می‌ کند، بهره ببرید. آنها قادر خواهند بود به شما اطلاعاتی درجه یک در مورد مقصدتان بدهند.
– از غریبه‌ ها نترسید؛ همه آدم‌ ها بد نیستند! ممکن است تعامل با سایر افراد، برای شما یک عمر دوستی به ارمغان بیاورد. اما همواره از خودتان محافظت کنید. بعضی از مردم واقعاً خطرناک هستند! به همین خاطر، کمی شکاکیت در حد معقول، چیز بدی نیست.
– غذاهای جدید را امتحان کنید. نپرسید که این چه غذایی است! فقط بخورید و ببینید که خوشتان می‌آید یا نه. اگر همیشه گاردتان را جلو خودتان بگیرید، شاید بعضی از غذاهای غیرمعمول و خوشمزه محلی را از دست بدهید!
– از تاکسی‌ ها دوری کنید. آنها همیشه پول می‌ خورند!
– یک قوطی آب فلزی و خالی همراه داشته باشید، از قسمت حراست فرودگاه آن را بگذرانید و بعد آن را با شیر آب کنار گیت، پر کنید. هر وقت احساس تشنگی کردید، از این آب بنوشید. در این صورت هم در پول‌ تان صرفه‌جویی و هم به محیط زیست کمک می کنید.
– تورهای پیاده‌ روی رایگان را انتخاب کنید. این تور ها علاوه بر این که رایگان هستند، در مورد حال حاضر و تاریخچه شهری که در آن هستید هم اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌ دهند.
– برگه ‌های مربوط به جاذبه‌ های شهر را تهیه کنید. اگر می‌ خواهید در مدت‌ زمان کوتاهی از موزه ‌ها یا مکان‌ های گردشگری زیادی بازدید کنید، مؤسساتی به شکل و شمایل CityPASS (در امریکا) با ارائه بلیت‌ های تخفیف‌دار برای ورود به اماکن، می‌ توانند به شما در صرفه‌جویی کمک کنند. علاوه بر این، بسیاری از این آژانس‌ ها، سرویس‌ های حمل و نقل رایگان نیز ارائه می‌ دهند.
– از وسایل و لباس‌هایتان عکس بگیرید. اگر ساک شما گم شود، این عکس کمک خواهد کرد خیلی راحت‌ تر آن را تشخیص دهید و بیمه مسافرتی هم سریع‌ تر به شما پول پرداخت خواهد کرد.
– برای مواقع ضروری، با خودتان پول نقد همراه داشته باشید؛ چرا که ممکن است در طول سفر مشکلاتی پیش بیایند. 
– برای مسافرت، کفش‌ های خوب انتخاب کنید؛ در سفر، پیاده ‌روی زیادی خواهید داشت. پس نگذارید پاهای ‌تان اذیت شوند. همان قدر که خودتان را دوست دارید، پاهای ‌تان را هم دوست داشته باشید تا آنها هم شما را به جاهای شگفت‌ انگیز ببرند!
– از واکسن استفاده کنید. دلیلش هم این است که افتادن در دام بیماری آن هم در یک کشور غریب، اصلاً چیز جالبی نیست.
– یاد بگیرید که با فروشنده‌ ها چانه بزنید! چانه زدن باعث می ‌شود تا فروشنده‌ ها از شما به‌عنوان یک خارجی پول زیادی نگیرند. در واقع چانه‌ زنی، هنر مذاکره کردن است و این مهارت نه فقط در فروشگاه ‌ها و بازارها، بلکه در تمام زندگی به شما کمک خواهد کرد.
– سعی کنید بعضی از تورهای رایگان را پیدا کنید. وقتی قرار نیست بابت یک تور پیاده ‌روی پولی پرداخت کنید، خیلی بیشتر پیاده‌ روی خواهید کرد. پس با خاطری جمع از تورهای کم‌ هزینه استفاده می ‌کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25AD%25D8%25B8%25D9%2587-%25D8%25A2%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی