مناطق گردشگری آنتالیا

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”3909″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

آنتالیا، سالیانه با حجم عظیمی از گردشگران رو به رو خواهد شد که البته حضور این تعداد گردشگر به آنتالیا بی دلیل نبوده است. در این شهر از هتل ها و رستوران های لوکس گرفته تا سواحل و تفریحات متنوع را خواهید یافت، که سفری خاطره انگیز را برای شما می سازند.

منطقه کمر آنتالیا

این شهر دارای هتل های مجلل ، رستوران ها ، کافه های متعدد ، سواحل زیبا ، ویرانه های تاریخی و بازارهای جالبی هست .
گشت با کشتی از بهترین تفریحات کمر آنتالیا ست که فرصتی برای لذت از مناظر زیبا، شنا کردن در آب زلال دریا و همچنین لحظات خاص برای کسانی که علاقه مند به غواصی در آبهای زیبای مدیترانه هستند فراهم می کند.
در قسمت شمالی تفریحگاهها پله کانهائی وجود دارد که مستقیماً به ساحل متصل هستند. ساحل منطقه کمر ساحلی با پرچم آبی است. پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا اعطا گردیده و درمعنای لغوی برای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند ، استفاده میگردد.

منطقه بلک آنتالیا

منطقه بلک آنتالیا دارای بهترین و گرانترین هتل ها موجود آنتالیا می باشند که به صورت کلی می توان گفت لوکس ترین هتل ها در شهر بِلک واقع شده اند در این منطقه بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره هستند.
زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد .
ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند که باعث شده این نقطه از ترکیه را به بهترین مکان برای توریسم از جهت زیبائی و سلامتی مبدل سازد.

منطقه لارا آنتالیا

نزدیکترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا منطقه لارا می باشد که فقط با ۶ کیلومتر فاصله در شرق شهر آنتالیا واقع گردیده است و دارای سواحل شنی و سنگریزه ای می باشد.
منطقه لارا نزدیک به مراکز خرید آنتالیاست بسیاری از هتل های ۵ ستاره جدید آنتالیا در منطقه لارا ساخته شده اند ، این منطقه نزدیک ترین منطقه به فرودگاه آنتالیاست. از تفریحات آنتالیا ، ساحل لاراست . ساحل لارا، که یکی از پرطرفدارترین سواحل آنتالیا ست

تفریحات آنتالیا

پارک آبی دیدمان آنتالیا

چتربازی در آنتالیا

تور ترمسوس و غار کارائین آنتالیا[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای آنتالیا رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25D8%25A2%25D9%2586%25D8%25AA%25D8%25A7%25D9%2584%25DB%258C%25D8%25A7%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی