دریاچه نیلوفرهای قرمز تایلند

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4315″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

دریاچه نیلوفرهای قرمز تایلند

تصور کنید در دریاچه ای که پر از نیلوفرهای قرمز است در حال پارو زدن قایق هستید، می روید و می روید و تا جایی که چشم کار می کند گل های نیلوفر می بینید، شاید فکر کنید اینجور دریاچه ای باید فقط در خواب و خیال باشد اما اگر به دیدن یکی از عجیب ترین دریاچه های دنیا در شمال شرقی تایلند بروید می بینید که واقعیت دارد، این دریاچه آنقدر زیباست که دیدنش تا مدت ها از ذهن فراموش نمی شود.

درباره دریاچه نیلوفر قرمز

بر خلاف اسم دریاچه که نیلوفر قرمز است گل های آن صورتی است، این دریاچه خیلی کم عمق است و عمق آن هیچ وقت بیشتر از یک متر نمی شود و ویژگی منحصر بفرد آن گل های نیلوفری هستند که بر روی آب وجود دارند و سطح این دریاچه را کاملا رویایی و رمانتیک کرده اند. شما می توانید با کرایه قایق های ۲ تا ۳ نفره با هزینه ۱۰۰ بات برای هر نفر، و یا ۱۰ تا ۱۲ نفره با هزینه ۳۰۰ بات در ساعت، در این دریاچه قایق سواری کنید و از تماشای گل ها لذت ببرید، در این دریاچه به غیر از این گل های زیبا پرندگان خاص این منطقه هم وجود دارند. فقط این را بدانید که در آب این دریاچه هیچ وقت نباید شنا کنید.

چه وقت باید از این دریاچه دیدن کرد

بهترین فصل رفتن به  این دریاچه در ماه های خنک بین نوامبر تا فوریه است و در ماه دسامبر گل های آن کاملا باز شده است، صبح ها بین ساعت ۶ تا ۱۱ بهترین زمان برای دیدن این نیلوفرهای آبی زیباست چون در این زمان گل ها کاملا شکفته هستند اما شما می توانید در تمام طول روز با قایق در دریاچه گردش کنید و این گل ها را از نزدیک ببینید، دریاچه نیلوفر قرمز در ماه های دیگر سال به این زیبایی نیست اماهمچنان محل ماهی گیری ماهی گیران، زندگی انواع پرندگان وگیاهان آبی می باشد.

محل این دریاچه کجاست

دریاچه نیلوفر قرمز در شمال شهر کومفاواپی در استان سورات تانی تایلند قرار دارد و ۵۰ کیلوتر دورتر از استان اودون تانی است برای رسیدن به آن باید به دهکده «بان دیام» بروید و دریاچه در پشت عبادتگاه این دهکده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای تایلند رهاسیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25D8%25AA%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی