توصیه هایی برای سفری ارزان قیمت به پاریس

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”5034″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]با وجود اینکه اقتصاددانان پاریس را در رتبه اول گران‌ترین شهر در اتحادیه اروپا قرار دادند؛ اما هرساله تعداد زیادی گردشگر برای دیدن برج ایفل به پاریس می‌روند. تقریباً هر ساله بیش از ۳۵ میلیون گردشگر روانه این کشور می‌شوند اما  راهکارهایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها یک سفر ارزان به پاریس داشت درحالی‌که از شهر عشاق لذت ببرید.

در شهر چراغ‌ها قدم بزنید

پاریس، شهر چراغ‌ها طی قرن‌ها مانند یک حلزون پیچیده توسعه یافته است. شهر پاریس به ۲۰ منطقه مختلف تقسیم می‌شود و رودخانه River در مرکز آن واقع شده است. سفر خود را با پیشنهادهای Thomas Jefferson برای پیاده‌روی به دور پاریس آغاز کنید چرا که این باعث می‌شود درس‌های تاریخی و تجربه‌های زندگی بسیاری کسب کنید. افراد داوطلبی در کنار رودخانه سن هستند که تورهای پیاده‌روی رایگان را هدایت می‌کنند. تورهای تجاری نیز گاهی تورهای رایگان مختلفی را ارائه می‌دهند که توسط راهنمایان محلی اداره می‌شوند. تورهای پیاده‌روی از ناحیه مونثمر بسیار محبوب هستند. از ماه آوریل تا اکتبر، تورهای پیاده‌روی تاریخی رایگان در باغ Tuileries از ساعت ۳: ۳۰ در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.

ازموزه‌ها و نمایشگاه‌ها دیدن کنید

ورودی موزه ملی (به استثنای تالار بزرگ) در اولین یکشنبه هر ماه رایگان است. مجموعه دائمی موزه‌های شهر مانند: موزه هنرهای مدرن پاریس همیشه رایگان است. موزهای ملی مانند لوور و Museé d’Orsay بیشتر مشهور هستند. اگر دل‌تان می‌خواهد به مشاهده مونالیزا بروید، بهتر است در اوایل صبح بروید تا در صف‌های طولانی منتظر نمانید. Museé de l’Orangerie واقع در داخل باغ Tuileries گزینه خلوت‌تری برای مشاهده گل‌های زنبق معروف است.
یک بار در سال این شهر فستیوال Nuit Blanche یا شب‌های روشن را برای ترویج آثار هنری معاصر به صورت رایگان برگزار می‌کند. شما همچنین می‌توانید بسیاری از کلیساها و آثار معروف را بدون صرف هزینه بازدید کنید. اگرچه ورود به برج bell هزینه دارد اما ورود به کلیسای نتردام رایگان است و اغلب در آن نمایشگاه‌های ویژه و کنسرت‌های مختلف برگزار می‌شود.

از گالری مد فرانسوی Galeries Lafayette بازدید کنید

این فروشگاه مد و لباس یکی از بهترین مکان‌ها برای دوستداران مد است به دلیل سقف زیبای آن یکی از مناطق زیبا در پاریس محسوب می‌شود. هر جمعه بعد از ظهر بخش ویژه این فروشگاه میزبان برگزاری نمایش مد و فشن است و در آن آخرین مدهای فرانسوی به نمایش در می‌آید. تراس طبقه هفتم این فروشگاه هر روز از ۹:۳۰صبح تا ۷:۳۰ بعد از ظهر باز است و از آنجا شما می‌توانید نمایی ۳۶۰ درجه از برج ایفل، خانه اپرای گارنیر و مونت مارت مشاهده کنید. بناهای تاریخی در زیر نور طلایی غروب خورشید بسیار زیبا و تماشایی می‌شوند.

گشت و گذار در کروزهای سن را با تاریخ تولدتان هماهنگ کنید

در روز تولدتان می‌توانید یک ساعت در کروز به صورت رایگان گشت بزنید. برای این کار تنها با شناسنامه خود به آنجا می‌روید و می‌توانید به صورت رایگان از نوشیدنی‌های سرد و گرم موجود در آنجا استفاده کنید سپس بنشینید و از چشم‌انداز زیبای آن لذت ببرید و در مورد آثار تاریخی موجود در کنار رودخانه سن اطلاعات کسب کنید.

مانند پاریسی‌ها در بازار محلی غذا بخورید

غرفه‌های غذا در بازارهای محلی بهترین مکان برای تست کردن انواع مختلف غذاهای فرانسوی و غذاهای خیابانی است. بازار Marche des Enfants با قدمت ۴۰۰ ساله از یک شنبه تا سه شنبه باز است و بازار Marche Bastille در پنج شنبه و یک شنبه باز است، این دو از بهترین بازارهای محلی فرانسوی هستند. هر دوی آن‌ها برای مسافرانی که به دنبال تست کردن غذاهای فرانسوی در غرفه‌های غذا می‌گردند یا به دنبال غذاهای قابل حمل بسته بندی شده می‌گردند، بسیار عالی است. همه چیز مانند: باگت، پنیر و گوشت بدون صرف هزینه زیاد در دسترس است. با توجه به ماهیت بین‌المللی این بازارها دست شما برای انتخاب باز است. همه چیز از صدف‌هاهی تازه خوراکی تا مرغ سرخ شده و شیرینی‌های لبنانی در دسترس است. فدراسیون Française de Cuisine همچنین کلاس‌های پخت و پز رایگان در بازارهای مختلف محلی برگزار می‌کند و دستورالعمل‌هایی برای پخت محصولات تازه تهیه شده از فروشگاه‌ها ارائه می‌کند.

از مکان‌های سلطنتی قدیمی بازدید کنید

به لطف انقلاب فرانسه پارک‌های سلطنتی سابق برای عموم باز است. باغ سلطنتی سابق Tuileries بین لوور و Place de la Concorde یکی از بهترین موزه‌های سرباز رایگان در اروپا با بیش از ۲۰۰ مجسمه و تندیس است.Champs de Mars جایی است برای ملاقات کردن برج ایفل، بعد از غروب خورشید شما هر ساعت ۵ دقیقه می‌توانید نور چشمک زن را مشاهده کنید. برای یک پیک نیک خودمانی در صبح یکشنبه می‌توانید به محله Vosges در ناحیه Marais بروید و حتماً ساندویچ‌های فلافل L’As du Fallafel را در مسیر امتحان کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای اروپا رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D8%25A7%25D8%25B1%25D9%2588%25D9%25BE%25D8%25A7%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی