تورها و اطلاع رسانی های نمایشگاههای اروپا

در این قسمت تورها و نمایشگاههای اروپایی اطلاع رسانی میگردد.

برای اخذ ویزای شینگن داشتن دعوتنامه معتبر الزامیست.

یکی از معتبرترین و بهترین روش دعوتنامه های توریستی شرکت در نمایشگاهها و اخذ بلیط نمایشگاه می باشد.

هولدینگ رهاسیر مجری تورهای نمایشگاهی، آماده همکاری با اصناف و اتحادیه ها جهت شرکت در نمایشگاهها با برنامه سفر اختصاصی و سفارشی شما می باشد.

به دلیل اینکه نمایشگاهها سالیانه تکرار می گردد در این بخش جهت آرشیو مطالب اطلاعات انتهای صفحه باقی می ماند.

برای اخذ دعوتنامه نمایشگاهها کافیست با هولدینگ رهاسیر بخش تورهای اروپایی تماس بگیرید.

نمایشگاه کفش میلان

🗓 ۱۸ الی ۲۰ سپتامبر

نمایشگاه کفش میلان این رویداد مهـم شـرکت کنندگان قصـد دارنـد کالکشنهای جدید ۲۰۲۳ را به عرصه نمایش بگذارند . نمایشگاه کفش micam ، از جمله رویدادهای شناخته شده در سراسر جهان در زمینه کفش و کیف میباشد که محصولات متنوعی ماننـد کفش و کیف زنانه ، بچه گانه و مردانه از برند های گوناگون و معروفـی بـه نمایش گذاشـته می شوند.

با رهاسیر همراه باشید

🟠 نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک و قدیمی

🗓 ۸ تا ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۲

ایـن رویداد ماشینی در شهر ماستریخت در جنوب ، کشـور هلند برگزار خواهـد شـد و فرصتـی عـالـی را بـرای بازدید کنندگان فراهـم می کند تا از خاطـره انگیزترین برندهای اتومبیـل کـه دیگـر الان وجـود ندارند ، بازدید کنند . “ کلاسیک های فراموش شده “ نام نمایشگاه خودروهای کلاسیک است که به یکی از بزرگترین رویدادهای اتومبیل کلاسیک در بنلوکس تبدیـل شـده اسـت . مـدل هایی از ایـن ” کلاسیک های فراموش شده عبارتند از : O Talbot Lago ، Hispano Suiza ، Pegaso ، Spyker ، Minerva ، Bristol Horch وموارد دیگر در نمایشگاه InterClassics Maastricht نمایش داده می شوند.

با رهاسیر همراه باشید

نمایشگاه BATIMAT فرانسه

🟠نمایشگاه صنعت ساختمان فرانسه

🗓 ۳ الی ۶ اکتبر

نمایشگاه ساختمان فرانسه مهم ترین نمایشگاه بین المللی می باشـد کـه تصميـم گیرندگان و مدیران پروژه در این زمینه گرد هـم می آیند تا همکارانی در این زمینه انتخاب کنند و همچنین محصولات و خدمات برای ساختمان سازی درحال و آینده را جستجو کنند.

با رهاسیر همراه باشید

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی