تمرین ماموریت فضانوردان در غار

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”3870″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

تجربه عمق ۲٫۵۰۰ پایی زیر زمین قبل از رفتن به ۲۵۰ مایلی بالای زمین

اولین قدم برای آمادگی خارج شدن از جو با اکتشاف دنیای زیر زمین

شش فضانورد از سراسر دنیا بیش تر از ۲٫۶۲۵ پا به پایین تر از سطح کره زمین در غارهایی در ساردنیا ایتالیا می روند. این برنامه ی تمرینی به عنوان بخشی از برنامه های آژانس فضایی اروپا (ESA) در این هفته برگزار می شود .

بر اساس گفته های آژانس : ” غارها محیطی تاریک و بیگانه برای ما محسوب می شوند که شباهتهای زیادی با فضا دارند. ”

آخرین کلاس فضانوردان برای رفتن به غارها شامل فضانوردهای ناسا جسیکا میر و ریچارد آرنولد ، فضانورد آژانس فضایی اروپا پدرو داک ، فضانورد ژاپنی آکی هوشید ، فضانورد چینی یه گوانگفو و همچنین سرگی کورساکو می باشد .

میر در توییتر خود می نویسد : ” من در عجیب ترین رویاهای خودم هم چنین دنیای شگفت انگیزی در زیر سطح زمین را تصور نمی کردم .”

اگرچه غارها کاملاً شبیه به فضا نیستند  (به دلیل وجود نیروی گرانش در زیر زمین ) ولی باعث می شوند فضانوردان به مدت ۵ روز از محیط معمول خود دور شوند و به انها اجازه می دهد تا مهارت های مختلفی که در بالاتر از سطح زمین نیاز دارند را تمرین کنند.

هدف از سفر به غار فرو بردن فضانوردان در فضایی ست که باید به یکدیگر اعتماد کنند و درک بهتری از عملکرد و مهارتهای  خود در غالب یک تیم چند ملیتی و چند فرهنگی داشته باشند . “میر” اولین زن و “هوشید” اولین فضانورد چینی هستند که در این برنامه شرکت می کنند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی