بهترین فصل برای سفر به دبی

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4541″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]دبی را امروزه بدون هیچ تردیدی می‌توان یکی از قطب‌های گردشگری در جهان نامید. شهری که فصل خاصی برای شلوغی خود نمی‌شناسد. با این وجود، برای دانستن زمان مناسب برای سفر به این شهر، همراه ما باشید.

دبی شهری است که از پدید آمدنش زمان زیادی نمی‌گذرد، اما با این وجود با پیشرفت روز افزون و چشمگیر خود به یکی از شهرهای مدرن و البته مقاصد گردشگری پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. به موجب همین امر، گردشگران فراوانی در طی سال به این سرزمین سفر می‌کنند. از طرف دیگر آب و هوای نه چندان مطلوب منطقه تا حدی شرایط را برای علاقه‌مندان سخت کرده است. در این مقاله به زمان‌های مناسب برای سفر به این شهر پرداخته‌ایم.

بهترین زمان برای سفر به دبی

از آنجایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شود، بهترین زمان برای سفر به این شهر حد فاصل ماه‌های نوامبر تا مارس است. در طی این ماه‌های به اصطلاح زمستانی، آب و هوای دبی به نسبت مطبوع‌تر می‌شود. این در حالی است که در این زمان از سال نیز، از انبوه گردشگران کاسته نمی‌شود.

در ادامه نمودارهایی برای شرایط جوی این شهر در ۱۲ ماه سال نشان داده شده‌اند.[/vc_column_text][vc_single_image image=”4540″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_column_text]

نوامبر تا مارس

در طی این ماه‌های زمستانی، آب و هوای این شهر به مراتب مطلوب‌تر می‌شود. البته کماکان رطوبت بالایی به دلیل سواحل خلیج فارس در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد، می‌توان انتظار بارش کم و بیش باران را در این شهر داشته باشیم. به هر ترتیب این آب و هوا و ساحل‌های دبی است که به یکی از جاذبه‌های آن تبدیل شده‌اند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای دبی رهاسیر ” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2Fdubai-2%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی