بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”5353″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]⚠️بهترین زمان سفر به تایلند بستگی به این داره که دقیقا به کجای تایلند سفر می‌کنید.

?در کل سفر به تایلند در بیشتر ماه‌های سال مناسب است و می‌تواند حسابی خاطره انگیز باشد.

?اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوئیم از ماه دسامبر تا مارس یعنی اواسط آذر تا اسفند هوای این مقصد استوایی مناسب‌تر است؛ اما فراموش نکنید که حتی در روزهای کاملا آفتابی هم احتمال بارش باران وجود دارد و سفرتان دلچسب‌تر هم می‌شود.

?جزایر تایلند حتی در فصول بارندگی هوای صاف‌تر و بارندگی کم‌تری دارند. این جزایر از قبیل: ساموئی، پانگان و تائو هستند. بهترین زمان سفر به این جزایر از اواخر دی تا اسفند (ژانویه تا اواسط مارس) است.

?کرابی، پوکت، لانتا و فی فی: بهترین زمان سفر به این جزایر آذر و دی (دسامبر تا ژانویه) محسوب می‌شود. بین این ماه‌ها هوا مطبوع‌تر و آفتابی است، میزان بارندگی به حداقل می‌رسد و بهترین موقع برای لذت بردن از تعطیلات ساحلی محسوب می‌شود. در کل این جزایر از آبان تا فروردین خشک و از اواخر خرداد تا اواخر شهریور بارانی هستند.

?بانکوک: آب و هوای بانکوک خشک و مرطوب است. ماه‌های نوامبر، دسامبر و ژانویه (آبان، آذر، دی) میزان بارش به حداقل خود می‌رسد، بهترین وقت سفر به بانکوک است.

?پاتایا: آب و هوای پاتایا استوایی و دارای سه فصل گرم است. ماه‌های نوامبر تا فوریه میزان بارش باران کمتر است و دما هم پایین‌تر می‌آید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تور تایلند ” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2F%25D8%25AA%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی