بلک فرایدی |جمعه سیاه چیست؟

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”5509″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]جمعه سیاه یا black Friday در آمریکا روز بعد از شکر گزاریه که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار میره و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب میشود .

این روز سرآغاز موج سود و خریدهای پیش از عید به حساب می‌اومد. از این رو، بین خوشون این روز رو «بلک فرایدی» به معنای جمعه  مشکی نام‌گذاری کرده اند.

رقابت افراطی مغازه داران به حدی رسید که این حراجی، در صبح عید شکرگزاری آغاز میشد. ؛ فروشگاه (Kmart)، در سال ۲۰۰۹ حراجی بلک فرایدی رو از ساعت ۷ صبح پنجشنبه شروع کرد. پس از آن فروشگاه‌های زیادی از این تغییر ساعت پیروی کردن ، و در ساعات ۸ و ۹ صبح پنجشنبه به جنس‌های خود چوب حراج زدن.

بلک فرایدی در استانبول

حراج استثنایی بلک فرایدی در استانبول از ۲۳ نوامبر شروع میشه و به مدت یک هفته ادامه داره و به همین دلیل شما زمان بیشتری رو برای خرید در اختیار خواهید دارید و ازدحام فروشگاهها به حدی نیست  که مجبور بشید ساعت ها را در صف منتظر بمونید. در این ایام اغلب فروشگاها و مراکز خرید شهر استانبول دارای تخفیف های ویژه ای هستن و در برخی از فروشگاههای اجناس بین ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف رو شامل میشوند . این حراچ استثنایی بعد از گذشت این یک هفته در تمام طول ماه دسامبر نیز ادامه پیدا میکنه  اما قیمت ها متفاوت خواهد بود و در ماه دسامبر تخفیف اجناس حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد خواهد بود . بنابراین اگر مایل به خرید با قیمت ارزان هستین ، بلک فرایدی استانبول را از دست ندین .

و قیمت مناسب کالاها در این روز موجب شده تا پکیج های تور گرجستان، دبی و استانبول در این ایام بسیار پرطرفدار باشه و به سرعت پر بشه . اگر شما نیز علاقمند هستید از قیمت های بینظیر و فرصت های مناسب خرید در این ایام استفاده کنید ، هر چه سریعتر نسبت به خرید پکیج تور خود اقدام کنید .

آژانس رهاسیر  پکیج بسیار ویژه ای را برای شما در نظر گرفته تا با اقامت در بهترین هتلهای استانبول، تفلیس و دبی با مناسب ترین قیمت و بهترین ساعت های پروازی ، بتونید در از این ایام بیشترین استفاده رو ببرین. در گرجستان هم در فروشگاه ها و برند های معتبر مانند LC Waikiki ، H&M، Newyorker، COLLEZION،   Zara   و… موجود است.

استانبول مال :

برند های ترک و فرانسوی و انگلیسی

رستوران ترکی و بین المللی

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: استانبول بشکشمیر معبوتبی بولوار سلیمان دمیول

با مترو ویا تراموا به سمت ایستگاه ایکتیلی حرکت کنید

زورلو استانبول:

انواع برند ها : ترکی و انگیلیسی و آمریکایی

هتل 5 ستاره

رستوران بین المللی

ساعت کاری : 10 صبح تا 10 شب
آدرس: ایستگاه گایرتپ مترو

کانیون استانبول :

رستوران : غدا های ترکی با قیمت به صرفه

سینما

باشگاه

برند : ترکی و آمریکایی

اجرای زنده

آدرس :با مترو به سمت ایستگاه levent و از مترو تا مرکز خرید 5 دقیقه پیاده روی

فروم استانبول

انواع برند های ترکی و انگیلیسی

ساعت کاری : 10 صبح تا 10 شب

سالن بولینگ

رستوران های ترکی  و ایتالیایی

سینما

اسکی روی یخ

اتاق باز کودکان

پارک ژوراسیک

آدرس : مترو به طرف ایستگاه necidijekey

و در ایستگاه forum Istanbul پیاده شوید

 

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط پکیج های تور با همکاران ما در آژانس رها سیر تماس بگیرین . 02145806[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25AD%25D8%25B8%25D9%2587-%25D8%25A2%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی