اسکاتلند، زیباترین کشور دنیا

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4286″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

اسکاتلند زیباترین کشور دنیا شد

در نظرسنجی ای که بین کاربران Rough Guide انجام گرفت اسکاتلند زیباترین کشور دنیا معرفی شد. بعد از اسکاتلند، کانادا رتبه ی دوم این نظرسنجی را به خودش اختصاص داد.

در لیست کاندیدهای این نظرسنجی کشورهایی مثل نروژ، آفریقای جنوبی، نیوزلند و فنلاند هم بودند اما در آخر کشوری که توانست به این عنوان دست پیدا کند اسکاتلند بود. به گفته ی کارشناسان با این عنوان تعداد گردشگران این کشور می تواند افزایش پیدا کند.

از دیگر کشورهای محبوب این لیست انگلستان و ولز بودند که به ترتیب در رتبه های هفتم و دهم قرار گرفتند.

اسکاتلند در شمال غرب اروپا واقع شده و یک سوم شمالی بخش بریتانیای بزرگ را تشکیل داده است. اسکاتلند تاریخچه‌ی طولانی دارد، بنابراین در لیست کشورهای پربازدید قرار می‌گیرد و هر سال پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیاست. اسکاتلند کشوری است که هم تاریخ و هم طبیعت را می توان در آن یافت نمود.

شعار اسکاتلندی‌ها «Nemo me impune lacessit» است که به معنای «هر کس مرا خشمگین کند، بی مجازات نمی‌ماند». کلمه‌ی اسکاتلند مشتق کلمه‌ی لاتین Scoti است. بعدها از کلمه‌ی Scotia در یک تصویر به معنای سرزمین اسکاتلندی‌ها استفاده شد. در ابتدا برای اشاره به ایرلند از این کلمه استفاده می‌شده، اما در قرن ۱۱، Scotia برای اشاره به افرادی که اسکاتلندی صحبت می‌کردند استفاده شده است. استفاده از کلمه‌ی Scotland و Scots در اواخر قرون وسطی رایج شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی