نکاتی راجع به مراحل کنترل بار در فرودگاه

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”5009″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]?مراحل کنترل بار و تحویل و بازپس گرفتن آن و نکاتی در این زمینه

طبق مقررات بین المللی هر مسافر می تواند مجاناً حداکثر تا ۳۰ کیلوگرم بار حمل نماید. برای بار اضافه مسافر باید با توجه به وزن بار و فاصله تا مقصد خود مبلغی بپردازد. توشه همراه برای مسافرین آمریکا به صورت بسته ای محاسبه می گردد. در این مسیر ها بار همراه مجاز برای هر مسافر ۲ بسته است به شرط آن که مسافر دارای بلیت تائید شده برای مقصد نهائی خود در یکی از کشورهای آمریکا یا کانادا حداکثر ۲۴ ساعت یعد از ورود در نقطه میانی باشد که در ایم صورت بسته های وی برای مقصد نهائی پذیرش خواهد شد.

? حداکثر وزن حمل بار رایگان در پروازهای داخلی برای هر مسافر ۲۰ کیلوگرم می باشد .
در صورتی که بخواهید از تسهیلات مخصوص و نرخ های ارزان استفاده کنید باید اضافه بار خود را به صورت غیر همراه (بارنامه ای ) بفرستید، در غیر این صورت نرخ اضافه بار شما به صورت همراه مساوی ۱% نرخ بلیت درجه یک همان مسیر در ازای هر یک کیلوگرم بار خواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که اضافه بار خود را درمبدأ اعلام نمایید چون در صورت مفقود شدن احتمالی بار و جامه دان، پرداخت خسارت فقط براساس وزن قید شده در بلیت محاسبه خواهد شد. پس از توزین بار و جامه دان ها دقت نمایید که برچسب های شماره دار بر روی آنها الصاق و رسید آن تحویل شما گردد. چنانچه بار اضافی شما بیش از حد معمول باشد برای استفاده از تخفیف غیر همراه لطفاً قبل از شروع مسافرت با قسمت بار شرکت های هواپیمایی تماس بگیرید .
ساک دستی و دیگر بسته هایی را که با خود به داخل هواپیما می برید باید به اندازه کیف دستی بوده و از حد مجاز تجاوز ننماید .
در زمان ارایه بلیت و بار به باجه پذیرش باید ساک یا کیف دستی مورد نظر را برای حمل به کابین به مسئول باجه جهت مشاهده تحویل دهید تا در صورت تأیید ، بر چسب مخصوص برروی بسته الصاق شود.
اشیائی از نظیر چاقو، تیغ، قیچی، الکل و … غیر قابل حمل در کیف دستی کابین است. چنانچه هر یک از وسائل فوق را همراه دارید، آن ها را در چمدان تحویلی به باجه پذیرش قرار دهید.
حداکثر وزن مجاز کیف دستی برای حمل به کابین هواپیما، ۴ کیلوگرم و حداکثر مجموع ابعاد آن ۱۱۵ سانتی متر است.
فهرست اشیاء مجاز همراه مسافر که در صورت لزوم می توان آنها را به داخل کابین حمل کرد در بلیت درج شده است. لطفاً به آنها توجه کنید .
? آنچه باید درباره اشیاء شکستنی بدانید :
توجه داشته باشید حمل مایعات، اشیاء شکستنی، ترشیجات، مرباجات و هرگونه موادی که موجب آسیب رسانی به بسته های دیگر یا هواپیما شود به صورت بار همراه مجاز نیست و صرفاً وسایل شخصی مسافر به عنوان بار همراه قابل قبول است. وسایل فوق را جداگانه و در جعبه های محکم بسته بندی کنید تا از طریق قسمت بار و براساس مقررات با بسته بندی استاندارد ارسال شود. دقت کنید که بسته های تحویلی سالم باشند. در صورتیکه بسته شما در هنگام تحویل دارای پارگی یا شکستگی باشد، توسط مسئولین شرکت هواپیمایی برچسب خاصی برآن الصاق می شود که در زمان تحویل، مجاز به ادعای خسارت نباشید. توجه داشته باشید که اشیاء شکستنی یا ظروف حاوی مایعات را درون جامه دان های خود قرار ندهید. اوراق بهادر، اشیاء قیمتی، زیورآلات و … را در جامه دان های خود قرار ندهید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25AD%25D8%25B8%25D9%2587-%25D8%25A2%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی