رستوران های پاتایا

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”5384″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

شکم­گردی در پاتایا

پاتایا شهری ساحلی در تایلند است که هرساله پذیرای میلیون ها توریست­ از سرتاسر دنیا می­باشد. یکی از مهترین بخش ها در سفر انتخاب غذا با توجه به ذائقه ی هر فرد است.

 

و غذاهایی هم که در پاتایا پیدا می­شود، بسیار متنوع است و غالباً طعم غذاهای اروپایی و تایلندی را دارند. علاوه بر رستوران­های لوکس، این شهر دارای رستوران‌های محلی متنوعی است که انواع غذاهای تایلندی، دریایی و بین المللی را با قیمت بسیار مناسبی به گردشگران عرضه می‌کنند.

همه ی رستوران های پاتایا با صبحانه هستند. که البته با توجه به تفاوت بسیار زیاد ذائقه غدایی ما ایرانی ها با تایلندی ها این امر فرق چندانی برای ما ندارد!

پس با ما همراه باشید تا چند هتل ایرانی و معروف تایلندی را به شما معرفی کنیم …

 

رستوران غذاهای دریایی موم آروی (Moom Aroi Seafood Restaurant)

این رستوران دریایی، در بخش شمالی شهر و در جوار منطقه ماهیگیری قرار دارد و از این رو، غذاهای دریایی لذیذ را با مواد اولیه تازه و مرغوب عرضه می‌کند. رستوران دریایی  با توجه به موقعیت منحصربه‌فرد خود در نوار ساحلی، دارای فضای وسیعی (۱۰۰ میز) برای پذیرایی از مشتریان خود بوده و علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با نشستن بر روی شن‌های ساحل نیز غذای خود را صرف کنند. همچنین این رستوران اجرای موسیقی زنده را نیز در برنامه‌های خود گنجانده و هر شب ساعت ۲۰ گروه، موسیقی زنده را در این رستوران برای مشتریان اجرا می‌کند.

 

مکان: ناکلوآ (Naklua)

ساعت کار: ۱۱ صبح تا ۲۳ شب


رستوران ساتانگراک (Suttangrak)

این رستوران دریایی، جایگاه دومین رستوران دریاییِ کوچک پاتایا را در اختیار داشته و در عینِ­حال برای سال‌های متمادی جایزه ملی بهترین رستوران گردشگری را دریافت کرده است. همچنین در میان افراد بومی نیز به دلیل عرضه غذاهای دریایی تازه و خوشمزه دارای محبوبیت فراوانی است. از جمله غذاهای مشهور و خاص این رستوران می‌توان به کلم سرخ شده با سس ماهی اشاره کرد. البته نکته قابل توجه این است که کلیه غذاهای رستوران با قیمت ارزان و مناسبی عرضه می‌شوند. این رستوران علاوه بر غذای مناسب دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب و سرسبزی در کنار جاده ساحلی خلیج تایلند است.

 

مکان: ناجومتین

ساعت کار: دوشنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب و روزهای جمعه تا یکشنبه ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد


رستوران غذاهای دریایی لانگ‌ساوای (Langsawai)

این رستوران عنوان مشهورترین رستوران غذاهای دریایی پاتایا را در سی سال گذشته در اختیار داشته است. در این رستوران نیز انواع محصولات دریایی مانند ماهی، میگو و … با روش خاصی طبخ و با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان عرضه می‌شوند.

 

مکان: ناجومتین

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب


رستوران تایلندی روئن (Ruen)

در این رستوران نیز حضور گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار بوده و ارائه برنامه‌های مفرح نظیر موسیقی و رقص تایلندی در کنار صرف غذا گنجانده شده است. با وجود چیدمان خاص و برنامه‌های جانبی خدمات و غذاهای رستوران از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از این جهت در میان افراد بومی نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

 

مکان: پاتایای جنوبی

ساعت کار: ۱۲ ظهر تا ۲۴ شب


رستوران ریمپا لاپین (Rimpa Lapin)

این رستوران تایلندی به لحاظ محیط یکی از بهترین مناظر پاتایا را در اختیار دارد. علاوه بر این، صاحبان رستوران با وجود این که شهروند تایلند نیستند، در زمینه آشپزی تایلندی بسیار صاحب تجربه بوده و انواع غذاهای دریایی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند.

 

مکان: ناجومتین

ساعت کار: دوشنبه تا جمعه ساعت ۱۷ تا ۲۴ و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۲۴


رستوران البرز پاتایا

قطعا شلوغ ترين رستوران ايراني پاتايا است و همواره انتخاب اول توريست­هاي ايراني نيز به حساب مي­آيد… شما مي­توانيد در اين رستوران، علاوه بر صرف غذاهاي خوشمزه ايراني كارهاي ضروري را هم انجام دهيد زيرا مديريت اين رستوران اين امكان را براي مسافران ايراني ايجاد كرده است كه بتوانند كارهاي نظير ركامفرم بليط و يا حتي عقب انداختن تاريخ پرواز خود را هم انجام بدهند.

آدرس : خيابان اول بيچ كوچه 12 جنب هتل سنترال پاتايا

تلفن :038-414142

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای تایلند رهاسیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2F%25D8%25AA%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی