راهنمای سفر به پوکت

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”4786″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]

راهنمای سفر به پوکت

پوکت به اندازه بانکوک مورد توجه گردشگران است. بسیاری از توریست‌ها در سفر به این شهر، سراغ سواحل و اقامتگاه‌های جزیره‌‌ای بی‌نظیر آن را می‌گیرند. با این وجود، باید این جزیره را گران قیمت ترین بخش تایلند به شمار آورد. گزینه‌های مقرون به صرفه‌ای هم وجود دارد، اما تفرجگاه‌های مجلل آن در مقایسه با هرجای دیگر در جنوب شرقی آسیا، پر هزینه هستند. این مطلب برای سفری ۲ تا ۳ روزه تهیه و تنظیم شده است.

✔️ آب و هوای پوکت :


با وجود دور نبودن از شمال خط استوا، پوکت در تمام طول سال، دارای آب و هوایی داغ و مرطوب . با درجه حرارتی ثابت است.

✔️ نقاط دیدنی پوکت

? بودای بزرگ پوکت : بودای بزرگ روی تپه‌ای بین خلیج چالونگ و ساحل کاتا در ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است.
? جزیره‌ی فانگ انگا: جزیره‌ی فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره‌ی جیمز باند شناخته می‌شود (به دلیل حضور یافتن در یکی از فیلم‌های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است.
? جزایر فی فی: در اینجا می‌توانید از خلیج مشهور مایا (لوکیشن فیلم The Beach) بازدید و روزتان را با غواصی، حمام آفتاب و تماشای مناظر افسون کننده‌ی اطراف ادامه دهید.
? تور پرواز هانومان : اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و به زیپ‌ لاین هم علاقه دارید، این تورها فرصتی عالی برای تجربه‌ی هیجانی فراموش نشدنی و تماشای بیشتر محیط‌های طبیعی پوکت را فراهم می‌آورند.
? دماغه‌ی فرامپ‌سِپ : اگر دوست دارید قبل از شام، غروب زیبای آفتاب را در محیطی جذاب تماشا کنید، دماغه‌ی فرامپ‌ِ‌سِپ برای این کار عالی است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای تایلند رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2F%25D8%25AA%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی