جاذبه های طبیعتگردی در ارمنستان

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”5073″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]ارمنستان کشوری کوچک ولی سرشار از تفریحات گوناگون و طبیعتی بینظیر برای طبیعت است. هنگام سفر به کشور ارمنستان این مناطق را برای طبیعتگردی فراموش نکنید.

جنگل خسرو

این جنگل سرسبز در جنوب شرقی ایروان قرار گرفته و توسط انسان ها ساخته شده است. در وافع خسرو نام یکی از پادشاهان ارمنستان بوده است تصمیم گرفته جنگلی برای زندگی حیوان ها ایجاد کند. جنگل‌خسرو حیواناتی مثل: خرس‌، روباه، پلنگ و خرگوش دارد. تاریخ ساخت این جنگل را به سال ۳۳۰ بعد از میلاد مسیح نسبت داده شده است.

دریاچه سوان

دریاچه سوان بزرگترین دریاچه ی آب شیرین جهان و بزرگترین دریاچه در منطقه قفقاز میباشد که در 60 کیلومتری شمال ایروان قرار گرفته است. این دریاچه به دریاچه ی گغارکونیک و گغام هم مشهور میباشد.گشت‌وگذار در کنار این دریاچه رو از دست ندید.

پل شیطان

پل‌شیطان در نزدیکی روستای کوهستانی تاتِو قرار گرفته است.پلی که تماما از سنگ ساخته شده است! استخرهای درمانی زیادی در کنار این چشمه ساخته شده که باعث پرطرفدار شدن این منطقه شده اند.

شهر جرموک

جرموک در شمال شرقی ارمنستان قرار گرفته و دارای  طبیعتی بی نهایت تمیز و سرسبز  است. در این شهر، چشمه آب‌گازدار وجود دارد.

 

رودخانه گارنی

این رودخانه در 28 کیلومتری جنوب‌شرقی ایروان قرار گرفته و به‌خاطر طبیعت سرسبزش، قرن‌های زیادی مورد توجه اهالی این منطقه و گردشگران بوده.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای ارمنستان رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2Fpolynesia%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی