وسایل ضروری که در سفر باید بهتر است به همراه داشته باشید

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”5067″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]احتمالا هنگام سفر به لیستی از وسایلی که برای سفر مدنظرتان هست رو درنظر میگیرید از جمله وسایل شخصی،لباس و … اما وسایلی هستند که ما به شما معرفی میکنیم که از وسایل  ضروری سفر برای راحتی بیشتر شما هستند:

?پودر لباسشویی: شوینده‌های مناسب در سفر می توانند یکی از بهترین راهکارهای شما برای کاهش هزینه‌های سفر شما و حتی کم شدن حجم لباس هایی باشد که با خود به سفر میبرید.

?بطری آب چندبار مصرف(قمقمه) : این که یک قمقمه را جایگزین بطری‌های پلاستیکی یک بار مصرف آب کنید، هم برای سلامت شما و محیط زیست بهتر است و هم حساب جیب شما را به بهترین نحو مدیریت می‌کند.

?کیف کمک‌های اولیه: بی‌شک یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین وسایلی است که در سفر باید همراه شما باشد. یک کیف کوچک حاوی وسایل ضروری و کوچک که نیازهای جزئی شما را در بروز آسیب دیدگی برطرف کند.

?نقشه: نه تنها نقشه‌ای کوچک و جیبی را در سفر به همراه خود داشته باشید بلکه از گوگل مپ هم استفاده نمایید. اما وجود یک نقشه جیبی کوچک در مواقعی که اینترنت در دسترس شما نباشد بسیار ضروری میباشد و میتواند یکی از وسایل ضروری سفر شما باشد!

?چراغ قوه: چراغ قوه در سفرها یکی از وسایل ضروری سفر است!

?جعبه دوخت‌و دور: این جعبه‌ی کوچک با وسایل ساده‌اش مثل نخ ، سوزن، قیچی کوچک می‌تواند بزرگ‌ترین کمک برای شما در سفر باشد.

?سنجاق قفلی: سنجاق قفلی هر جا که فکرش را بکنید، کاربرد دارد..  از لباس پاره تا نوری که از گوشه‌ی پرده‌ی اتاقتان به درون می‌تابد را می‌تواند چاره باشد.

?مدارک مهم و کپی از آنها : در سفر بهتر است علاوه بر اصل مدارک مهم از آن ها یک نسخه کپی یا اسکن در تلفن همراه خود داشته باشید.

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی