شهرهای معروف تایلند مناسب برای سفر

[vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”4786″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][vc_empty_space][vc_column_text]تایلند در جنوب شرق آسیا یکی از بهترین مناطق برای سفر و برای هر سلیقه ای میباشد. ما در این مقاله شما را با شهرهای معروف تایلند که برای سفر مناسب هستند آشنا میکنیم.

بانکوک

از شهرهای معروف گردشگری در آسیا، بی‌شک بانکوک است. بانکوک پایتخت و پر جمعیت ترین شهر تایلند میباشد.  سنت و مدرنیته‌ی شهری بانکوک در کنار همدیگر یکی از جاذبه های این شهر است.

پاتایا

 

از شهرهای معروف تایلند بیشک میتوان از پاتایا نام برد. شهر ساحلی پاتایا بعد از بانکوک مشهورترین منطقه ی توریستی در تایلند میباشد. و تقریبا در 150 کیلومتری شهر بانکوک میباشد.

چیانگ‌مای

چیانگ‌مای برای رها شدن از شلوغی شهر و پناه بردن به طبیعت انتخاب کنید. سافاری بعد از غروب خورشید در این شهر از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در تایلند است.

پوکت

به دنبال آرامش هستید؟ به پوکت سفر کنید. جزیره ی پوکت به بهشت تایلند معروف است.  در پوکت می‌توانید به ساحل پاتونگ، جاده بنگلا و جزایر کوکوفی بروید و لذت ببرید. 

کانچانابوری

کانچانابوری، شهر ی آرام و زیبا در تایلند است که بی شک در زمره‌ی آرام‌ترین و زیباترین شهرهای تایلندی قرار دارد. معروفیت این شهر بخاطر طبیعت بکر و جاذبه های تایریخی میباشد. موزه‌ها و بناهای یادبود زیادی در این شهر موجود است.

چیانگ‌خان

این شهر در شمال شرقی تایلند قرار دارد و به خاطر داشتن مناظر زیبای کوهستانی، در بین شهرهای تایلندی معروف شده است. در این شهر بوتیک‌های معروف، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های زیادی نیز قرار گرفته است.

لوپبوری

لوپبوری از قدیمی‌ترین شهرهای تایلند است که در شمال بانکوک واقع شده ‌است. در این شهر آثار تاریخی و باستانی بسیاری قرار گرفته است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_btn title=”تورهای تایلند رها سیر” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fproduct%2F%25D8%25AA%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%2584%25D9%2586%25D8%25AF%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی