توصیه هایی برای سفر به شانگهای

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4386″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

از جاذبه های خاص شهر قدیمی گرفته تا ساختمان های فوق مدرن آن، شانگهای از آن دسته شهر هایی است که باید یک بار در زندگی تان ببینید. این شهر شگفت انگیز هر ساله میلیون ها بازدید کننده دارد.سفر به این شهر برای اولین بار می تواند گیج کننده باشد و اگر دقیقا ندانید که قرار است با چه چیزی روبرو شوید ممکن کمی بهتان سخت بگذرد. اگر برای اولین بار است که به یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا سفر می کنید، با ما همراه باشید تا با توصیه هایی برای سفر به شانگهای آشنا شوید.

زبان

 

اولین مساله ای که در چین با آن مواجه می شوید، مساله زبان است. نه تنها زبان چینی و خواندن علامت های شهر آسان نیست، بلکه حتی اگر کمی هم چینی بلد باشید با مشکل لهجه مواجه می شوید. زبان چینی در شانگهای با زبان چینی ای که در پکن می شنوید تا حدودی تفاوت دارد. بهتر است اسم مکان هایی که قصد رفتن به آن ها را دارید روی کاغذ بنویسید و همراه خودتان داشته باشید تا بتوانید از دیگران کمک بگیرید. از اپلیکیشن های مترجم هم می توانید تا حد زیادی کمک بگیرید.

صبحانه

بدون شک صبحانه در شانگهای مزه ی متفاوتی دارد. به طور معمول اگر در یک هتل متوسط اقامت داشته باشید، برای صبحانه با نودل، دامپلینگ و نسکافه ی شیرین از شما پذیرایی می شود. اگر قهوه ی خالص و بدون شکر می خواهید، باید درخواست کنید که به طور مخصوص برای شما بیاورند. احتمال اینکه بیش تر هتل ها چنین امکانی نداشته باشند زیاد است. بنابراین در بدترین حالت اگر خیلی دلتان چای و قهوه می خواهد باید در کافه های سطح شهر به دنبال آن ها بگردید.

اینترنت

در جاهای زیادی می توانید اتصال اینترنت پیدا کنید اما بهتر است بدانید که سرعت اینترنت در شانگهای کند است. بنابراین ممکن است برای تماس تصویری با خانواده تان کمی دچار مشکل بشوید.البته این کندی در حدی نیست که ارتباطتان را به کلی قطع کند، فقط نیاز دارید کمی صبور باشید!

غذا

چین یکی از بهترین مقاصد برای گیاهخواران است، اما در خوردن غذاهای دریایی باید کمی بیشتر حواستان را جمع کنید. چرا که این  ماهی ها شامل میزان زیادی از فلزات سنگینی مثل جیوه هستند و کمی هم مزه ی فلزی دارند! با وجود این در چین می توانید منوی متنوعی از خوشمزه ترین ماهی ها و غذاهای آبزی را پیدا کنید که بهتر است حداقل یکبار آن ها را امتحان کنید. در این شهر می توانید از خوردن غذا در گرانترین و بهترین رستوران های شهر گرفته تا ارزان ترین و خوشمزه ترین غذاهای خیابانی لذت ببرید.

جاذبه ها

بهتر است در تور چین جاذبه های اصلی این شهر را از دست ندهید. دیدن کامل جاذبه های این شهر می تواند بیشتر از یک هفته وقت ببرد. اما اگر زمان کمی برای بازدید و گردش در شهر زیبای شانگهای دارید، بهتر است دیدن منطقه کنار آب باند، خانه های فرانسوی، برج مروارید در سیتی سنتر مدرن و منظره شهر از طبقه ۸۸ ام برج جینمائو را از دست ندهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری رهاسیر ” color=”danger” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” button_block=”true” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2Fpackages%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25DA%2586%25DB%258C%25D9%2586-%25DA%25AF%25D9%2588%25D8%25A7%25D9%2586%25D8%25AC%25D9%2588%2F|||”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی