ترفندهای جالب برای بستن چمدان سفر

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”4235″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

نحوه بستن چمدان برای سفر

حالا که تصمیم به سفر گرفتید، نوبتی هم که باشد نوبت بستن چمدان‌هاست. قبل از اینکه سراغ چمدانتان بروید، با توجه به مقصدتان، لیستی از لوازم و لباس‌های مورد نیاز را تهیه کنید. برای تهیه این لیست خاطرتان باشد در سفرهای کوتاه همراه بردن چندین لباس کار اشتباهی است، چرا که نه تنها استفاده نمی‌شوند، چمدانتان را سنگین‌تر هم می‌کنند.

ضمنا به فکر خریدهایی که در مقصد می‌کنید هم باشید، پس چمدانت را تا ظرفیت کامل پر نکنید. در این لیست نیازی به آوردن اتو و سشوار در سفر نیست، تقریبا همه‌ی هتل‌ها سشوار و خشک‌شویی دارند. با آوردن این وسایل سنگین باعث خرابی و چروکی لباستان و سنگین‌تر شدن بار سفرتان می‌شوید.

برای بسیاری از ما پیش آمده تا درب کمدها و کشوهایمان را باز کنیم و هر آنچه که می‌خواهیم را بدون نظم داخل چمدان‌مان بگذاریم. در آخر هم ما می‌مانیم با یک چمدان بسته نشده و وسایلی که جا نشدند.
برای اینکه بدون دردسر وسایلتان را جمع کنید و چمدانتان را ببندید  نکات زیر را به یاد بسپارید:
لباس‌های مهمانی و رسمی‌تان را با چوب رختی درون یک کاور بگذارید.

کفش‌هایتان را داخل یک کلاه پلاستیکی مخصوص رنگ قرار دهید تا نه تنها تمیز و کم جا بمانند، جایی را نیز آلوده نکنند.
لباس‌هایتان را لوله کنید! نمی‌توانید باورکنید چقدر لوله کردن آنها به نفع چمدان شماست. با این کار جای کمتری را می‌گیرند، در ضمن چروک هم نمی‌شوند.

وسایل کوچک، لوازم بهداشتی و آرایشی را در قسمت‌های فرعی چمدان قرار دهید. گرچه ما توصیه می‌کنیم یک کیف کم حجم و یا کاورهای پلاستیکی که در بازار رایج هستند را تهیه نمایید و تمام وسایل بهداشتی و آرایشی خود را درون آن قرار دهید. می‌توانید از یک جعبه لنز برای آوردن کرم‌هایتان استفاده کنید.
پیشنهاد می‌کنیم یک ساک جادار و تاشو برای مبادا در چمدانتان قرار دهید، ممکن است حین بازگشت از سفر برای جا دادن برخی وسایل به کارتان بیاید.
حالا همه این وسایل آماده هستند تا در دل چمدانتان جا خوش کنند. برای این کار :
شلوارتان را در کف چمدان طوری قرار دهید که ابتدا و انتهای آنها از چمدان بیرون باشد.
لباس‌های لوله شده را کنار هم در وسط چمدان بچینید.
ابتدا و انتهای شلوارهایی که بیرون از چمدان قرار داشتند را منظم به روی لباس‌های تا کنید.
در انتها پیشنهاد می‌کنیم روی چمدان نام، آدرس و یک شماره تماس بنویسید تا در صورتی گم شدن آن، یافتن شما برای یابنده راحت باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_btn title=”تورهای لحظه آخری رها سیر” color=”success” size=”lg” align=”center” css_animation=”bottom-to-top” link=”url:http%3A%2F%2Frahaseir.com%2F%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1-%25D9%2587%25D8%25A7%25DB%258C-%25D9%2584%25D8%25AD%25D8%25B8%25D9%2587-%25D8%25A2%25D8%25AE%25D8%25B1%25DB%258C%2F||” button_block=”true”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی