عکسبرداری در حین سفر

[vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_single_image image=”3854″ img_size=”800*800″ alignment=”center”][us_separator size=”custom” height=”32px”][vc_column_text]

دیگر عذاب وجدان برای گرفتن عکس سلفی نداشته باشید.

اگر تا به حال برای زمان صرف شده ،هنگام نگاه کردن به دنیا از پشت لنز دوربینتان و یا آپلود عکس ها بر روی اینستاگرام احساس گناه می کردید ، تحقیقات جدید نشان می دهد که شاید نیازی به آن نباشد چون توقف کردن برای گرفتن عکس وقتی در حال تجربه کردن چیز جدیدی هستید ممکن است در افزایش و بهبود این تجربه به شما کمک کند .

.

تحقیقات جدید در مجله شخصیت و روان شناسی اجتماعی می گوید که  مکث کردن برای گرفتن عکس به معنی آن است که شما می توانید بیشتر از آن لحظه بهره ببرید تا اینکه صرفا در آن محل قدم بزنید و عبور کنید . دانشمندان دانشگاه پنسیلوانیا ، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی و دانشگاه ییل با مطالعه بر روی بیشتر از ۲۰۰۰ نفر اعمال مختلف آنها مثل : خوردن ناهار ، تماشای یک کنسرت و قدم زدن در یک موزه را مد نظر قرار دادند . هر بار نصف گروه مشغول عکسبرداری می شدند در حالی که گروه مقابل این کار را نمی کردند و بعد از آن ، آنها به سوالاتی درباره اینکه چقدر از تجربه خود لذت برده اند جواب می دادند .

.

در اغلب موارد دانشمندان دریافتند کسانی که عکس می گرفتند زمان بهتری را به نسبت کسانی که مستقیما متوجه موضوعات خود بودند سپری کرده اند .

.

بنابراین شما نباید بخاطر نشانه رفتن دوربینتان به سمت مناطق مورد علاقه تان احساس بدی داشته باشید . شاید زندگی کردن در لحظه های مختلف یک چیز و عکس گرفتن از این لحظه ها چیز دیگری باشد اما در هر صورت ، یک عکس لحظه و خاطره ای ثبت شده در زمان است . بنابراین از عکاسی خود لذت ببرید .

.

در تحقیقات دیگری که در سال ۲۰۱۵ توسط دانشگاه اوهایو انتشار یافته بود ، با بررسی بیش از ۴۰۰ زن و تعداد عکس هایی که آنها در شبکه های اجتماعی از خود به اشتراک گذاشته بودند به این نتیجه رسیده بودند که خود شیفتگی و اختلالات روانی با تعداد عکسها رابطه مستقیم دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”custom” height=”32px”][/vc_column][/vc_row]

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن برگه هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
مشاوره تلفنی